مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

بشر در جامعه ی امروزی در مسیر رشد و توسعه ی بی وقفه و روزافزون تکنولوژی قرار گرفته است. این رشد و توسعه به صورت گسترده و همه جانبه بوده، به طوریکه تمامی ابعاد زندگی را فرا گرفته و هیچ راه گریزی از آن وجود ندارد. یکی از این پیشرفت ها در زمینه و خرید فروش و معاملات می باشد. هر چند هنوز هم روش های سنتی متداول ترین راه خرید و فروش و معامله می باشند، اما معاملات اینترنتی با سرعت بالای خود در حال پیشی گرفتن است. به طوری که دیده می شود خرید و فروش اجناس گران قیمتی همچون طلا و ماشین نیز به صورت اینترنتی انجام می شود. پیرو این امر در این مطلب سعی داریم سری به بازار آجیل و خشکبار زده و مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را با هم بررسی کنیم.

مزایا و دلیل خرید آجیل

همانطور که می دانید آجیل بخش جدانشدنی فرهنگ و زندگی ایرانیان است. ایرانیان از آجیل و خشکبار برای پذیرایی در مهم ترین ضیافت های خود استفاده کرده و خاطره زیباترین شب های ایرانی همچون عید نوروز و شب یلدا را در کنار صرف آجیل و خشکبار رقم می زنند. علاوه بر مطالب ذکر شده آجیل و خشکبار به‌ عنوان یکی از خوراکی های سالم و حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم برای انسان به شمار می رود. طبق تحقیقات انجام گرفته توسط متخصصان تغذیه مصرف روزانه انواع مغزها و آجیل برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن انسان ضروری می باشد همچنین سبب پیشگیری، بهبود و درمان بسیاری از بیماری‌ها می گردد .
علاوه بر ترویج مصرف آجیل و خشکبار به‌ عنوان میان وعده‌ای سالم در برنامه غذایی افراد و جدایی ناپذیری آن از زندگی ایرانی اینترنت نیز به یکی از بخش های مهم و اصلی زندگی انسان ها تبدیل شده است. به گونه ای که بسیاری از امور مهم زندگی روزمره تحت تاثیر اینترنت قرار گرفته است. خرید و فروش اینترنتی نیز یکی از این امور مهم می باشد که کم کم به روش مرسوم و فراگیر معاملات بدل شده است.

این روزها با رشد و توسعه چشمگیر علم و فناوری، شکل تجارت، خرید و فروش و تعاملات با مشتریان نیز دچار تغییرات زیاد و گوناگونی شده است.  اینترنت و فراگیر شدن استفاده از آن سبب  به ‌وجود آمدن کسب‌و‌‌کارهای جدیدی شده که به کسب و کار مجازی یا اینترنتی معروف هستند. این پیشرفت باعث تغییر بسیاری از کسب ‌و‌کارهای سنتی گشته به گونه ای که فروشندگان از این فرصت استفاده کرده‌ و تغییر شکل زیادی به کسب و کار خود داده‌اند تا خدمات خود را در دامان اینترنت به مشتریان و خریداران عرضه کنند. آجیل و خشکبار نیز از این تغییرات بی بهره نبوده و بازار آن به سمت معاملات اینترنتی سوق یافته است. در این مطلب سعی شده خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را بررسی کرده و مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را با یکدیگر بر شمریم.

چرا خرید اینترنتی می کنیم؟

در دنیای تکنولوژی محور امروزی با پیشرفت روزافزون شهرها و همچنین مشکلات ناشی از این پیشرفت، بیشتر افراد حتی برای کسب و کار خود نیز از اینترنت استفاده می‌کنند. همچنین می توان گفت در این بین خریداران نیز جدای از این فرآیند نبوده و به دلایل مختلف به خرید آنلاین تمایل پیدا کرده اند.
مهمترین دلایل تمایل روزافزون به خرید اینترنتی را می توان اینگونه خلاصه کرد:ٰ

• آسان بودن خرید
• کالا و خدمات با قیمت پایین‌تری عرضه می شوند
• مشتری مداری به صورت منحصر به ‌فرد رواج یافته است
• دسترسی به کالاها و خدمات تنوع یافته است
• امکان خرید محصول بدون محدودیت زمانی و مکانی فراهم شده
• مشتری در میان طیف وسیعی از محصولات دارای حق انتخاب است
• امکان تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات فراهم شده است
• امنیت در خرید افزایش یافته
• امکان مقایسه آسان فروشگاه‌ها و محصولات برای مشتریان وجود دارد
• در وقت و هزینه صرفه‌جویی به عمل می آید
• دسترسی به اجناس کمیاب آسان تر گشته است
• ایجاد خدمات پس از فروش مناسب‌تر شده
• قدرت خرید افزایش چشمگیری پیدا کرده
• و …

باید دانست هرچه کسب و کار ها تعداد بیشتری از موارد ذکر شده را در خود داشته باشند، تجارت نیز موفق تر خواهد بود.

لازم به ذکر است همان گونه که تمایل به خرید اینترنتی در حال گسترش است، به همان مقدار تعداد فروشگاه های اینترنتی نیز فزونی یافته است. بازار آجیل و خشکبار نیز به تازگی وارد این عرصه شده است. مدیران فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار نیز برای گسترش کسب و کار خود و موفقیت در حوزه تجارت الکترونیک سعی دارند تا تجارت خود را به این موارد نزدیک و نزدیک تر کرده تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند. هرچه کسب و کار ما تعداد بیشتری از موارد ذکر شده را در خود داشته باشد، تجارت موفق تری خواهیم داشت.

دلایل تمایل مردم به خرید اینترنتی چیست؟

بدون شک در زندگی شهری عظیم الجثه امروزی که تمامی ابعاد آن با سرعت نور در حال تغییر و گسترش است، سرتاسر خوبی نبوده و مشکلاتی را نیز در پی داشته است.
با توجه به چالش های جدیدی که زندگی تکنولوژی وار برای انسان به ارمغان آورده است، افراد همواره به دنبال راه حلی هایی هستند تا بتوانند از میزان مشکلاتشان کاسته و آرامش خود را بالاتر ببرند.
با افزایش جمعیت جوامع و گسترش ترافیک و شلوغی خیابان ها احتمالا دیگر کسی حوصله آن را ندارد که بخواهد برای خرید های روزانه و مهم خود وقتی را در ترافیک، شلوغی شهر و فروشگاه ها تلف کند. لذا در این جاست که خرید اینترنتی به کمک انسان آمده تا او را از این دغدغه ها برهاند.

با توجه به آن چه گفته شد و دغدغه های انسان در زندگی فعلی آن بتوان از رضایت خاطر به عنوان یکی از پارامتر های مهم زندگی آسوده یاد کرد.

رضایت خاطر

بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات رضایت خاطر یکی از مهمترین عواملی است که باعث گسترش خرید اینترنتی گشته است. این رضایت خاطر در مواردی همچون دستیابی سریع و آسان به کالاها و اجناس مورد نیاز می تواند باشد. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در زمینه ی رضایت خاطر مشتریان این است که آن ها می توانند ازمشکلات خرید سنتی مانند حمل و جابه جایی کالاها جلوگیری کنند.
در یک نظر سنجی که اخیرا صورت گرفته است بسیاری از افراد مشکلات در رفت و آمد و تمایل آن ها برای دوری از این مشکلات را به عنوان یکی ازدلایل اصلی خود برای خرید اینترنتی ذکر کرده اند. این موضوع نیز می تواند ناشی از مسائل مربوط به ترافیک و شلوغی خیابان وفروشگاه ها باشد که قبلا به آن اشاره نمودیم.
شرکت کنندگان در همین نظر سنجی اعلام کردند که از طریق فروشگاه های اینترنتی می توانند بدون مشکلات ذکر شده در خانه ی خود باشند و کالای مورد نظر خود را با تمام جزئیات یافته و آن را خریداری کنند بدون این که مجبور باشند شلوغی خیابان یا مغازه ها را تحمل کنند.

انتخاب

وجود تنوع در فروشگاه های آنلاین یا خرید اینترنتی یکی دیگر از عوامل مهم در روی آوردن مردم به خرید اینترنتی می باشد. طبق نظر سنجی های انجام شده افراد در خرید اینترنتی امکان انتخاب بیشتر و مقایسه ی قیمت ها را خواهند داشت که این دو عامل می توانند از جمله عوامل اصلی خرید باشد. در این بین می توان به روستاییان و افرادی که در مناطق دور دست تر زندگی می کنند اشاره کرد که به برخی کالاهای خاص دسترسی ندارند. این افراد می توانند به وسیله ی خرید اینترنتی و بدون نیاز به طی کردن مسافتی زیاد و مراجعه به مراکز خرید، آنچه را که نیاز دارند از طریق اینترنت خریداری کرده وآن را درب منزل خود تحویل بگیرند.

قیمت های پایین تر

عوامل مالی در روی آوردن مردم به خرید اینترنتی می تواند یکی از موارد بسیار مهم باشد. طبق سنجی های صورت گرفته بسیاری از شرکت کنندگان بیان کردند که به دنبال دستیابی به قیمت پایین تر در کالاهای مورد نیازشان به خرید اینترنتی تمایل پیدا کرده اند.

اطلاعات و دسترسی جامع

مجازی این امکان را برای خریداران فراهم می آورد تا با دسترسی به انواع کالاهای مورد نظرشان بدون صرف وقت و هزینه زیاد بتوانند هریک را مشاهده و مقایسه کرده و در نهایت خریداری کنند.
آن چه در بالا ذکر شد به طور کلی از دلایل و مزایای خرید اینترنتی بود. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را جایگزین خرید سنتی از فروشگاه‌‌های آجیل و خشکبار نماییم؟ ما در این مطلب برای این سوال شما پاسخ قانع کننده‌ای داریم. برای شنیدن این پاسخ لازم است تا از جذابیت های مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار مطلع شوید. در این صورت بدون شک از مشتریان مداوم خرید اینترنتی آجیل و خشکبار خواهید شد.
در ادامه‌ به مهمترین مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار اشاره خواهیم کرد.

مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

۱- ایجاد حق انتخاب در خرید اینترنتی آجیل و خشکبار برای مشتریان

یکی از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار وجود قدرت بالای انتخاب در بین طیف وسیعی از محصولات گوناگون می باشد. در این شرایط مشتری دیگر محدود به خرید کردن در چند فروشگاه محلی نیست و می‌تواند در اقصی نقاط ایران آجیل مورد نظر خود را یافته و خریداری کند.

۲- دسترسی آسان تر به محصولات

فاصله خرید اینترنتی آجیل و خشکبار تا دریافت محصول درب منزل شما حداکثر ۲۴ ساعت است. این موضوع می‌تواند دسترسی به آجیل و خشکبار با کیفیت و قیمت مناسب را برای شما بسیار ساده کند.

۳- آسان شدن مقایسه محصولات

خرید اینترنتی آجیل و خشکبار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید محصول مورد نظرتان را با انواع دیگر محصولات مقایسه کنید. به عنوان مثال تصور کنید بتوان پسته اکبری را با کله‌قوچی یا احمد آقایی از هر لحاظ مقایسه کرد. این کار بسیار ساده‌تر از آن است که از فروشنده بخواهید تا برای شما توضیح دهد که هر یک از پسته ها کدام ویژگی را دارند.

۴- راحت‌ترین حالت ممکن در خرید آجیل و خشکبار

به وسیله خرید اینترنتی آجیل و خشکبار مشتری می تواند در عرض چند دقیقه انواع محصولات را بررسی کرده، انتخاب کند و به سبد خرید آجیل و خشکبار خود اضافه نماید. خرید اینترنتی آجیل و خشکبار از صرف زمان در ترافیک‌های طاقت فرسا، هزینه‌های رفت و آمد‌، جای پارک ماشین و … جلوگیری به عمل آورده و کار مشتری را بسیار آسان می سازد. در این شرایط مشتری هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای خرید نخواهد داشت، و خود این موضوع یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. مشتری در هر نقطه زمانی و مکانی که باشد می تواند با دسترسی به فروشگاه های خرید اینترنتی آجیل و خشکبار محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند.

۵- ایجاد مشتری مداری منحصر به فرد در خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

امروزه با توجه به افزایش روز افزون روند خرید اینترنتی‌، فروشگاه‌‌های آنلاین معتبر در جهت جلب رضایت مشتری و تبدیل کردن آن ها به یک مشتری همیشگی، بالاترین استاندارد‌های فروش را رعایت می‌کنند. این مشتری مداری را هیچگاه نمی توان در بازارهای فیزیکی و آجیل فروشی‌های سنتی تجربه کرد.

۶- امکان مشاهده بازخورد مشتریان قبلی

همچنین به عنوان یکی از برتری‌های خرید اینترنتی آجیل و خشکبار می توان به امکان مشاهده بازخورد مشتریان قبلی اشاره کرد که می‌تواند به مشتری اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت محصول مورد نظرشان ارائه دهد.

۷-خرید اینترنتی آجیل و خشکبار با قیمت پایین‌تر

حتما برایتان جالب است بدانید تا کنون با خرید از آجیل فروشی‌های سنتی این شما بودید که هزینه اجاره مغازه، مالیات، و قبوض آب و برق … را پرداخت می کردید! چراکه بدون شک این هزینه‌ها به قیمت نهایی محصول نیز اضافه شده است! ولی برخلاف چیزی که بیان شد خرید اینترنتی آجیل و خشکبار این اجازه را به مشتری می‌دهد تا محصولات را با قیمت پایین‌تری خریداری نماید. دلیل این موضوع نیزچیزی جز حذف شدن هزینه‌های ویژه فروشگاه فیزیکی نمی باشد. هنگامی که خرید آجیل و خشکبار به صورت اینترنتی صورت می گیرد، فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار یا هر محصول دیگری محصولات را از انبار لجستیک خود به آدرس شما ارسال می‌کند. در این حالت دیگر نیاز به پرداخت اجاره فضای فروشگاه و استخدام کارمندان اضافه حذف خواهد شد. همچنین هزینه‌های مالیاتی به واسطه تخفیف‌های مالیاتی که به فروشگاه‌های اینترنتی تعلق می‌گیرد کمتر می شوند. قطعا با یک بار خرید اینترنتی آجیل و خشکبار درمیابیدکه هزینه‌های اضافی مربوط به فروش کالا به شما خریداران تحمیل نشده، و این احساس رضایت را مدیون خرید اینترنتی آجیل و خشکبار خواهید بود.
می توان گفت روزانه هزاران نفر خرید آجیل اینترنتی را تجربه می‌کنند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن دست یافته اند. قطعا این فرایند بسیار ساده‌تر از آن خواهد بود که بخواهید برای خرید آجیل و خشکبار با کیفیت و قیمت مطلوب به دنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشید.
به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده امتحان کنید.

اینستاگرام آجیلی

اینستاگرام یکی از محیط های مجازی است که این روز ها تاثیر بسیار زیادی در گسترش خرید و فروش های اینترنتی داشته است.
کافی است نگاهی به گوشی موبایل هریک از اطرافیان خود بیندازید تا متوجه شوید همه آن ها جز کاربران اینستاگرام هستند.
این نرم افزار، خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را نیز بی بهره نگذاشته است و پیج های بسیار زیادی را در جهت فروش این محصولات در خود جای داده است. حتی بسیاری از کسب و کارهای خانگی هم که از طریق گسترش فضای مجازی و اینترنت رواج پیدا کرده اند، در حیطه ی فروش آجیل و خشکبار فعالیت می کنند.
به این صورت که تهیه، بسته بندی و عرضه آجیل و خشکبار به بهترین نحو و کیفیت توسط زنان خانه دار در منزلشان صورت می گیرد و از طریق اینستاگرام تبلیغ و فروخته می شوند.
از مزایای وجود پیج های خرید اینترنتی آجیل و خشکبار در اینستاگرام دسترسی سریع و راحت به آن و هزینه پایین می باشد. چرا که اغلب افراد جز کاربران اینستاگرام می باشند. همچین خرید اینترنتی آجیل و خشکبار در اینستاگرام از طریق حذف واسطه ها تاثیر بسزایی در کاهش قیمت تمام شده خرید آجیل و خشکبار داشته است.

نگاهی دیگر به مزایای خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

سود بردن فروشندگان و خریداران از طرق زیر:
خریداران دیگر مجبور به تحمل ترافیک سنگین، آلودگی هوا، شلوغی واتلاف وقت نخواهند بود
فروشندگان نیازی به صرف زمان و انرژی زیاد برای معرفی و بازاریابی محصولات خود نخواهند داشت.

تاثیر رشد اینترنت و کاربردهای آن در خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

سال های زیادی است که با رشد و توسعه بستر اینترنت در ایران و نیز از طرفی با پیشرفت های صنعتی در زمینه ی تولید و عرضه ی آجیل و خشکبار و نیز معرفی و تثبیت جایگاه این محصول تجاری محبوب حتی در عرصه های بین المللی فروشندگان این صنف توانسته اند فروش اینترنتی آجیل و خشکبار خود رادر اولویت اهداف و خط مشی های شرکت های توزیع آجیل و خشکبار قرار دهند.
خرید اینترنتی آجیل و خشکبار مزایای بسیاری دارد؛ درخرید اینترنتی آجیل و خشکبار به دلیل حذف واسطه ها، خرید و فروش بسیار آسان تر بوده و قیمت تمام شده، بسیار پایین‌تر به خریداران عرضه می‌شود.
لازم به ذکر است که در خرید اینترنتی آجیل و خشکبار حق انتخاب برای مشتریان با نگاهی جدید و واقع بینانه تر بیان می شود.
خریداران می توانند به راحتی با مقایسه ای که بین فروشگاه های اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند، به سادگی کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و بدون صرف هزینه های اضافی و سر در گم شدن بین فروشگاه ها کالای مورد نیاز و نظر خود را خریداری کنند.
درخریدهای اینترنتی از آن جایی که جلب مشتری و حفظ آن ها در بلند مدت برای فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سعی می شود تا با بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات و مطابق سازی آن با استاندارد های فروش جایگاه کالا و خرید فروش آن به بهترین شکل ممکن حفظ شود.
در نتیجه مطالب ذکر شده می توان بیان کرد که این امر موجب افزایش رضایت مندی به صورت دوجانبه می شود.
علاوه بر این در فروش اینترنتی آجیل و خشکبار با توجه به اینکه هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروش اینترنتی وجود ندارد این امکان برای خریداران به وجود می آید که در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می توانند با انتخاب کالای مورد نظر خود، با خیال راحت اقدام به خرید کنند.
ضمناً درخرید اینترنتی آجیل و خشکبار، مشتریان امکان دسترسی راحت به نظرات و انتقادات سایر خریداران را داشته و بدین ترتیبب می توانند تصمیم آگاهانه تری در رابطه با خرید کالای مورد نظر خود داشته باشید.

خرید اینترنتی آجیل و خشکبار و صادرات به خارج از کشور

صادرات آجیل و خشکبار ایران از گذشته‌های دور توسط تجار و بازرگانان ایرانی به کشورهایی همچون هند، چین و عراق و دیگر کشورهای آسیایی مورد توجه بوده و رونق بالایی داشته است.
با پیشرفت تکنولوژی و با رشد چشمگیر صنعت حمل و نقل، کم کم صادرات آجیل هم در ایران جان تازه ای گرفته جایگاه ویژ ای پیدا کرد و توانسته راه خود را به بازارهای جهانی باز کند.
بدین ترتیب این دانه‌های کوچک و لذیذ با برند های ناب ایرانی پا به دایره رقابت با سایر محصولات آجیل و خشکبار در دنیا گذاشته و انصافا توانسته، گوی سبقت را در زمینه کیفیت و طعم آجیل و خشکبار، از رقبای خود برباید.
مراکز تولیدکننده آجیل و خشکبار ایران توانسته با بهره گیری از علم و فناوری روز و نوین دنیا ، آجیل و خشکبار را طی مراحل مختلف تولید کرده و در بسته بندی های زیبا و متنوع به سرتاسر دنیا عرضه کند. بدین ترتیب خرید آجیل خشکبار نه تنها در کسب و کار این صنعت باعث رونق اقتصادی کشور شده است، بلکه برندی ایرانی و اصیل را به رخ تمام دنیا کشیده است.
امروز پس از سالها تلاش و کوشش بازرگانان ایرانی در حیطه صادرات آجیل و خشکبار، یکی از مهمترین و اصلی ترین انواع درآمدزایی کشور محسوب می‌شود. لذا در این طیف از خرید و فروش نیز باید به نقش و جایگاه ویژه ای که معاملات اینترنتی آجیل و خشکبار دارند توجه نمود.
البته به دلیل جایگاه ویژه آجیل و خشکبار ایران در دنیا، این صنعت نیازمند تصمیم‌گیری‌ها و حمایت‌های هرچه بیشتر در حیطه های مختلف است که با توجه به رشد و گسترش جوامع در سراسر دنیا باید از روش های نوین خرید و فروش از جمله اینترنت بهره گرفت.
آجیل علاوه بر جایگاه ویژه ای که بین خانواده های ایرانی دارد و باب طبع تمامی ذائقه ها می باشد، در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
این خوراکی لذیذ علاوه بر طعم و بویی که دارد و توانسته به وسیله ی آن دل همگان را برباید، منبع بسیار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان نیز می باشد. بحث ویتامین و مواد معدنی و لزوم وجودشان در طول حیات امری نیست که محدود به مرز و منطقه ای خاص باشد. بلکه تمامی افراد در اقصی نقاط جهان برای آن ارزش ویژه ای قائل بوده و به دنبال راه هایی برای تامینش هستند. مصرف آجیل یکی از این راه هاست که توانسته بسیاری از مرز ها را در فرهنگ هایی با ذائقه های گوناگون جا بجا کند.
با صادرات آجیل و خشکبار ایرانی به خارج از مرز ها و کشور های اروپایی می توان علاوه بر معرفی محصولات و خوراکی های ایرانی به دیگر کشور ها، منبع درآمد خوبی نیز باشد. البته در حال حاضر این صادرات در انحصار کشور ما نیست و بسیاری از کشورهای دیگر با سواستفاده از آجیل و خشکبار ایرانی به همراه کاهش کیفیت آن، این مسیر را برای ما سخت کرده اند.
با متوجه به مطالب ذکر شده در خصوص صادرات آجیل و خکشبار، باید به سوالات زیر پاسخ داد:

اگر کشوری که قصد صادرات آجیل و خشکبار به آن را داریم بازاری جدید باشد و محصولات ما به آن بازار راه نیافته باشد بازاریابی و تبلیغات به چه صورت باید انجام گیرد؟
ذائقه افراد آن کشور به چه صورت است و به دنبال چه محصولاتی می باشند؟
آیا آجیل و خشکبار خام با اقبال رو به رو می شود یا فرآور؟
آجیل و خشکبار به چه صورتی در آن بازار مطلوب می باشد؟
مشتریان بیشتر طرفدار طعم های شیرین هستند یا ترش و یا هر دو با استقبال رو به رو می شوند؟
حداکثر افراد جامعه از لحاظ اقتصادی در چه مرتبه ای قرار دارند؟
افراد جامعه در زمان خرید به قیمت توجه می نمایند یا کیفیت؟
ما چه رقیبانی در آن کشور در زمینه آجیل و خشکبار داریم؟

همه این ها سوالاتی است که پاسخ دادن به آن ها بسیار مهم و تعیین کننده می باشد. ولی با توجه به رشد و توسعه جوامع از نظر جمعیتی و سلیقه ای یافتن پاسخ ها کار ساده ای نخواهد بود. همینطور نیازمند صرف وقت و هزین بسیار زیاد نیز می اشد.
در این جاست که می توان از دهکده جهانی اینترنت و فروش و خرید اینترنتی آجیل و خشکبار کمک گرفت تا بتوانیم به این صورت از علایق و سلایق همه افراد در نقاط مختلف جهان آگاه شویم. این گونه می توان پاسخ سوالات بالا را یافت و خرید و فروش آجیل و خشکبار را حتی فراتر از مرز های ایران نیز با صرف وقت و هزینه کمتر و بازدهی بیشتر گسترش داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *